Nie ste spokojní s návštevnosťou vášho webu? V tomto smere vám môže pomôcť analýza vašich SEO nastavení. Celková analýza sa, vo väčšine prípadov, skladá najmä z technickej a obsahovej kontroly. My sa pozrieme bližšie na tú druhú, teda na váš online obsah. Biely nápis TESTING a lupa.jpg

Analýzu môžete vykonať i sami, no to len v prípade, že viete ako na to. Omnoho lepšou možnosťou je osloviť SEO firmu Seolight. Tá totiž môže spoľahlivo objaviť chyby v akejkoľvek oblasti na vašich webových stránkach. Musíte sa pripraviť na to, že žiadne služby nie sú zadarmo. Konkrétna suma za analýzu je samozrejme rozdielna od firmy k firme. Taktiež záleží na tom, čo všetko budete potrebovať.

Pri obsahovej analýze je potrebné sa zamerať na nasledujúce oblasti:

  1. Nadpisy– H1 nadpisy by mali bezpodmienečne obsahovať kľúčové slová. Internetové vyhľadávače ich totiž na tomto mieste dokážu rozpoznať najlepšie. Analýza sa zameria aj na to, či kľúčové slová používané vo vašich H1 nadpisoch, súvisia s daným obsahom alebo celou filozofiou vášho webu.
  2. Titulky– Je dôležité, aby ste mali svoje titulky zostavené správne. V prvom rade musia zaujať ľudí, no menej podstatné nie sú ani vyhľadávače.
  3. Texty– Pozrieť sa treba aj na samotné texty na vašom webe. Opäť raz ide o správne kľúčové slová, ale taktiež ich dĺžku, teda čas, ktorí ľudia strávia ich čítaním a zaujímavosť obsahu.

Človek, ktorý ukazuje na papier s grafmi.jpg

Analýzu by ste mali riešiť najmä v prípade, že vaša návštevnosť nestúpa alebo naopak začala klesať.Druhým prípadom je to, že s tvorbou webu iba začínate. Ako sme spomenuli už na začiatku, je rozumnejšie osloviť SEO agentúru. V prvom rade je lepšie, ak analýzu budú robiť ľudia, ktorí sa jej i naozaj rozumejú. Navyše je takmer nemožné opravovať chyby, ktoré ste urobili vy sami. Keďže ste ich urobili, tak pravdepodobne neviete, že ide o chyby. Zámerne ste si predsa optimalizáciu svojich stránok nepokazili, že ?